• يکشنبه ١ مرداد ١٤٠٢-١٠:١٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧١٥٤
سوده نجفی؛ 2-163

دولت سوئد پشت نقاب حمایت از آزادی بیان پنهان شده است/ شهرداری به گود رها شده در محله جماران رسیدگی کند

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به وجود گود رها شده در محله جماران خواستار توجه و اقدام فوری شهرداری نسبت به این گود شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و شصت و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به هتک حرمت به قرآن کریم اظهار داشت: چند هفته گذشته شاهد آن بودیم که فردی جاهل در سوئد با مجوز پلیس این کشور اقدام به آتش زدن قرآن کریم کرد، این اقدام تعرض آشکار به مقدسات میلیون‌ها مسلمان در جهان و نقض صریح آزادی دینی و اعتقادی بود که متاسفانه مجددا شاهد هتک حرمت به کلام الله در این کشور طی روزهای اخیر هستیم.
سوده نجفی ادامه داد: در آزادی غربی توهین به عقاید مسلمانان نه تنها مشکلی ندارد بلکه از توهین کنندگان حمایت هم می‎شود، قطعا مقامات سوئد شریک و همسو در این جنایت هستند چرا که با وجود نیت هتاکان و عاملان این اقدام شنیع به آنها مجوز دادند، این اولین بار نیست که در این کشور نسبت به قرآن کریم اهانت می‎شود و دولت سوئد به جای پاسخگویی در این زمینه خود را پشت نقاب حمایت از آزادی بیان مخفی می‎کند. 
عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: آنچه از کشورهای اسلامی انتظار می‎رود موضع جدی و قاطع در برابر این اقدام که یک جنگ دینی بوده می باشد، بنده به عنوان یک مسلمان و پیرو دین مبین اسلام ضمن محکوم کردن این اقدام خواستار واکنش از سوی تمام مسلمانان در چارچوب قوانین مقدس اسلام نسبت به این اهانت هستم.
سوده نجفی در نکته دیگری با اشاره به پخش نذورات توسط شهروندان در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) گفت: قبل از اینکه از شهرداری بخواهم نسبت به جمع آوری زباله‌ها از سطح شهر به ویژه حسینه‎ها و موکب‎ها توجه بیشتری داشته باشد از شهروندان شریف و عاشقان امام حسین(ع) و خاندان پاک آن حضرت، می‎خواهم تا نسبت به رعایت نظافت پیرامون حسینه ها و استفاده از ظروف یکبار مصرف تجزیه پذیر که باعث آراستگی و شکوه هر چه بیشتر مراسمات این روزها می شود اهتمام لازم را داشته باشند.
رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در سال های اخیر متاسفانه پاکبانان عزیز و زحمت کش شهرداری تهران با حجم زیادی از زباله‌ها و ظروف یکبار مصرف پلاستیکی در سطح شهر مواجه می شوند که این موضوع علاوه بر اینکه سیمای شهر را نامطلوب می‎کند، سبب بروز مشکلات زیست محیطی نیز می‎شود.
وی گفت: در همین راستا از معاونت خدمات شهری شهرداری می‎خواهم به فوریت نسبت به قراردادن سطل‎های زباله مناسب در مقابل حسینه‎ها و موکب‎های شهر اقدام کند.
سوده نجفی با اشاره به گودهای رها شده در شهر تهران گفت: یکی از گودهای رها شده در سطح شهر در محله جماران می‌باشد که بر اساس گزارشی که ارائه شده این گود در مرحله خطرناکی قرار دارد و باید در این خصوص اقدام فوری صورت گیرد. 
وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه اجازه احداث ساختمان‌های بیش از ۳ طبقه در این منطقه را نمی دهند سرنوشت این گود هنوز مشخص نیست، لذا از شهرداری تهران می خواهم با قید فوریت اقدامات لازم را در راستای انجام وظایف خود در خصوص گود جماران انجام دهد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: